Kväll 3

publicerat i Allmänt;
20 minuter tog det denna kväll. Jag vet att jag har skrivit om den här processen förut och jag vet ju att det går bättre och bättre för varje kväll. Nanna är otroligt duktig i de flesta lägen och hon förstår så mycket. Det känns alltid lika bra när vi hjälps åt, hon och jag, genom att skapa nya rutiner. Ikväll är en kväll på väldigt länge där hon har sovit bra. Det känns bra för hennes del men även för vår del. Kan inte komma ifrån att rutiner är bra, något som verkligen hjälper. Nanna har varit mycket mer harmonisk dessa dagar, det känns bra i mammahjärtat!

Snart helg, innan dess ska jag till Sundsvall med syster. Sista opponeringen på absolut sista uppgiften. Det är helt underbart vilken känsla. Kommer kännas ännu bättre om man får en hint om att arbetet ser bra ut. Bror kommer även hem ihelgen, vilken känns så mysigt. Det var länge sen, man hinner verkligen sakna honom mellan gångerna som han kommer hem. Nanna har saknat morbror också. Så det blir nog en myshelg hos mormor och morfar, älsk har jour men det är ju bra att han kan komma dit ändå. Nog för att han inte brukar ha något emot spela cs i lugn och ro. Han har börjat med sin stream igen, vilket är roligt för honom :) Vi har dessutom nästan en hel vecka ledigt nästa vecka tillsammans då de är ledig mån-ons på jobbet. Jobb på torsdag och sen på fredag är han ledig igen och då åker vi till Sundsvall för examen. Hela familjen ska dit så det blir myshelg även då. Vi ska bo på hotell och mysa, ser fram emot det så himla mycket. Det är så mycket som händer just nu, så jäkla kul! Älsk syster tar studenten också vilket känns så otroligt roligt. Det är som älsk säger, vi är som inne i en veva nu då mycket är otroligt roligt och mycket går bra för oss :) Så är det verkligen! 

 
Ser fram emot alla mysiga dagar vi har framför oss, både som familj men också jag och den dyrbaraste människan jag har!
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Vad skönt att det går bra för er. vi är inne i en jobbig fas också och det är inte roligt. Rutiner underlättar verkligen det går inte att vkomma ifrån :)

Svar: Jaså, vad tråkigt att höra :( Ja verkligen, det är det enda som har funkat för oss :) Hoppas det blir bättre för er snart :)
norralivet.blogg.se

Kommentera inlägget här :